roadrage

jag lider av allvarlig roadrage. jag kör inte bil speciellt ofta men nästan varje gång kommer jag på mig själv när jag sitter i bilen, skrikande och gestikulerande alla sorters oanständigheter. för kom igen, alltid är det någon idiot som inte använder blinkers eller någon som ska tävla när man stannat vid ett rödljus. alltid är det någon som ligger i 50 på 70 vägen och alltid, alltid, alltid svänger någon in framför mig i min fil så jag tvingas lägga mig på bromsen. detta är en dödssynd och kan inte gå obestraffat. jag byter fil, kör upp jämsides med denne och ger honom fingret.

passiv, jag? inför det mesta såklart, men sällan inför aggressioner på vägen. 

Kommentarer
Postat av: Linn

jag skulle vilja säga att jag ger folk fingret eller slänger mig på tutan när folk beter sig som assholes i trafiken, men tyvärr blir jag oftast så chockad till en början att jag glömmer att tuta, och hur fult är det inte med folk som tutar 3 minuter för sent :P All heder till dig!

2009-06-12 @ 17:33:46
Postat av: Linn

hoho? var är aggressionerna? jag vill veta att jag inte är ensam om att tycka illa om gamlingar som är elaka mot barn på bussen, föräldrar som ignorerar sina barn, folk som tjuvlyssnar på girltalk på uteserveringar, folk som overstays their welcome etc.

2009-06-25 @ 21:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0