men jag är inte bitter

jag exploderar. jag stör mig på folk som dränker sig i parfym alternativt rakvatten utan någon som helst respekt för övriga i hissen. jag stör mig på att de fortfarande har värmen påslagen i tågen och jag förstår inte vem som kom på en sådan genial idé när det är 29 grader varmt ute. jag stör mig på att jag tvingas jobba i vad som endast kan beskrivas som termobyxor och jag stör mig något oerhört på snickare som berättar för mig hur jag ska göra mitt jobb. och fan för beställare som stup i kvarten kommer och frågar när jag blir klar. jag blir klar betydligt mycket snabbare om jag får arbeta ifred. jag stör mig på skavsår som man känner av precis hela tiden men framför allt stör jag mig på att alla i hela världen verkar ha gått på semester utom jag.


Kommentarer
Postat av: C

Andas.

2009-07-04 @ 14:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0