rulltrappskultur

missförstå mig rätt nu gott folk, i motsats till denize är jag en ganska arg människa. i det tysta, såklart. jag vill dock se det som ett framsteg att jag erkänner för mig själv att jag är bitter och cynisk och likgiltig inför det mesta. att jag är passivt aggressiv och antagligen skulle vinna världsmästerskapen om det fanns en sådan gren.  


dagens aggression är kanske lite för uppenbar, men människor som inte kan de oskrivna reglerna i rulltrappor borde låsas in och tvångsundervisas i ämnet. till höger står man och till vänster går man. det är enkelt, det underlättar och när alla följer dessa riktlinjer blir man inte stående bakom någon som (idag) luktar väldigt illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0