jävulens påfund

jag tycker inte om vad som händer med människor på IKEA. läs, vad som händer med mig på IKEA. jag åkte för att köpa en ny bäddmadrass och jag hade redan innan bestämt vilken jag skulle ha och exakt hur mycket det skulle kosta mig. fyra timmar senare och ettusenetthundranittiotre kronor (!) mer än vad jag hade tänkt spendera går jag genom kassan och lättnad blandas med olust över att jag köpte de där köksslevarna som jag kanske eller kanske inte kommer att behöva. och allt annat som kan kanske eller kanske inte kommer att använda. allt det där jättebilliga som blir jättedyrt när man köper jättemycket.


Kommentarer
Postat av: Jezzizzle

Tack! Kamprad är djävulen... och smart av dig att skriva det just nu och få många hittar

2009-09-07 @ 11:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0